Affect contour palette

by - stycznia 06, 2018

Jeszcze do niedawna konturowanie było dla mnie zagadką. Nie czułam potrzeby nakładania bronzera ani żadnego ocieplacza. Wydawało mi się to zbędne i przede wszystkim czasochłonne. Mojego ulubionego produktu od Too Faced (milk chocolate soleil) używałam jedynie na specjalne okazje i większe wyjścia. Odkąd na cocolicie pojawiła się marka "Affect" zaczęłam interesować się paletką do konturowania, która zawiera puder rozświetlający, bronzer i rozświetlacz. Przy ostatnim zamówieniu już nie mogłam się powstrzymać i wreszcie ją zamówiłam. Jak się okazało: jest idealna. Odcień bronzera na zdjęciach w internecie wydawał mi się pomarańczowy i bardzo ciepły, jednak na szczęście jest na tyle chłodny, że nadaje się aby ładnie podkreślić kości policzkowe. Jasny puder świetnie sprawdza się u mnie pod oczy, bo oprócz tego, że rozjaśnia tę okolicę, to dodatkowo ładnie zakrywa moje sińce, które nie zawsze udaje mi się schować za pomocą samego korektora. Rozświetlacz wpada zdecydowanie w złote tony, ale mi to nie przeszkadza, bo jestem pewna, że latem z opaloną skórą będzie wyglądał obłędnie! Cena: 89,90zł. Można dostać ją w drogerii cocolita.

Może Ci się spodobać:

14 komentarzy

  1. Patelka naprawdę świetnie się prezentuje, sama z chęcią bym się na nią skusiła :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa paleta ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jest zabójcza! Ja mam bardzo dobry produkt z Technic Colour za mniej niż 20 zł! Ja odnoszę wrażenie, że konturowanie mi nie pasuje. Mogłabyś napisać coś o pomadkach GR? Zastanawiam się czy na 8nastkę się nadadzą z trwałością.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie konturowanie chyba nadal jest zagadką <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam napisać, że paletka do mnie nie przemawia, aczkolwiek kolory wydają się być całkiem sensowne! słyszałam wiele dobrego o cieniach tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku śliczna ta paletka do konturowania ja mam tak samo jak u cb to bylo jeżeli chodzi o ta czesc makijażu moze sie przekonam :))

    https://patsonblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo <3 musze kupić !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo dobrego o tej paletce, ale osobiście sama nie używałam. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Może jak będę miała wolną gotówkę na takie wydatki to nie omieszkam się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super paletka! Jak za trzy produkty, to wcale nie jest też taka droga. Kiedyś też jakoś nie uwzględniałam konturowania w moim makijażu, ale gdy spróbowałam - od razu zmieniłam nastawienie! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym taką! Uwielbiam zamawiać na cocolita :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są bardzo mile widziane.
Czytam wszystkie i staram się odwdzięczać za każdy z osobna.
Dziękuję za obserwacje ♥