Milani strobelight instant glow

by - lipca 31, 2017

Osobiście jestem zdania, że rozświetlaczy nigdy za wiele, więc ostatnio kolejna sztuka trafiła do mojej kosmetyczki. Padło na produkt marki Milani w odcieniu 01 - afterglow, który pięknie połyskuje na różowo. Składając zamówienie w drogerii ladymakeup, ten rozświetlacz przykuł moją uwagę ze względu na wygląd. Ma piękne tłoczenia, które imitują morskie fale, a to z kolei kojarzy mi się z latem. Aż szkoda niszczyć pędzlem tak cudną strukturę. Pokusiłam się na niego, ponieważ wszystkie kosmetyki jakie mam z tej kategorii wpadają w złoto. Chciałam spróbować czegoś innego, w chłodnej tonacji. Podoba mi się to, że wedle uznania można budować jego 'moc'. Sam w sobie ma mocną pigmentację, jednak jeśli nakładacie go pędzlem, to traci odrobinę efektu 'glow'. Jedynym, drobnym minusem tego rozświetlacza jest jego wykończenie - zbyt perłowe. Nie skreśla go to jednak z mojej listy letnich niezbędników, bo na skórze i tak prezentuje się pięknie ;) Intensywnie odbija światło i jest delikatnie różowy. Cena: 69,90złJesteście zwolenniczkami złotego błysku, czy raczej stawiacie na zimne tony?

Może Ci się spodobać:

42 komentarzy

  1. Ja jestem zdecydowanie zwolenniczką zimnych tonów.Chętnie przygarnęłabym do siebie ten rozświetlacz,ładnie prezentuje się na skórze :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych wszystkich najbardziej zwróciłam uwagę na ten cudowny zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podchodzi mi rozświetlacz z lovely. Chociaż ten z Milami wygląda ciekawie.
    Miłego dnia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na świetny produkt <3
    Super zdjęcia :)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie kupic super rozświetlacz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny rozświetlacz, ma ładny kolorek. Ja właśnie poluję na jakiś. Ale jeszcze nie znalazłam odpowiedniego. Śliczne zdjęcia.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny blog!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjecia <3
    cudowne produkty !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tego rozświetlacza, ale wydaje się być fajny :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacze i bronzery to jest to! Na lato niezbędne. Ten prezentuje się bardzo ciekawie, muszę wypróbować :)

    Obserwuję Sara i zapraszam do mnie! ;*
    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie używam rozświetlaczy, nie wiem, może nie wpadł mi jeszcze dobry do ręki :P Śliczny zegarek!
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh uwielbiam rozswietlacze i takze jestem tego zdania, ze nigdy ich za duzo ;) konczy mi sie moj rozswietlacz, wiec moze skorzystam z Twojej opini ;) pozdrawiam


    http://ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście preferuję złoty błysk, ale rozświetlacz sam w sobie wygląda pięknie! :)
    https://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tym rozświetlaczu, ale struktura rzeczywiście ciekawa! Ja osobiście bardzo lubię efekt, jaki daje rozświetlacz i używam go dosyć często. :)

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest, osobiście dopeiro od niedawna zaczęłam używać rozświetlacze ale zakochałam się w nich <3
    Dlatego dziękuję ci za ten post, bo poszukuje ładnych niestandardowych odcieni, a różowy będzie idealny :))
    Zapraszam również do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana u mnie rozświetlacz to podstawa, ale mam kilka swoim ulubionych ;)
    Ten wygląda całkiem fajnie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki, ale nie uznaję wspólnych obserwacji :) Jeśli mój blog Ci się podoba, to zapraszam częściej, ale ja śledzę głównie blogi fotograficzne, ale jeśli jakiś mi się podoba to sama dodaję :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zdecydowanie wolę mniej błyszczące rzeczy ale ten rozświetlacz wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze, ze ja probuje roznych makijazy i opcji, uzywam roznych rozswietlaczy,nie mam ulubionego. Ten ma cudny odcien, zakochalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że nie zdecydowałabym się na zakup tego rozświetlacza ze względu na różowe tony.
    Mam ten rozświetlacz z lovely w wersji srebrnej i złotej, ale planuję kupić jakiś rozświetlacz w sztyfcie lub musie. Poszukuję czegoś bez drobinek, tak aby powstała piękna naturalna tafla. Masz może coś do polecenia? :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sztyfcie jeszcze nic nie testowałam, ale fajna jest paletka ze sleeka - ma 3 kremowe produkty i jeden prasowany ;)

      Usuń
  21. nie spotkałam się z tym rozświetlaczem. Ładnie wygląda na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny produkt ;) chyba muszę się na niego skusić ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie używam rozświetlaczy i nie mogę się w tym temacie wypowiedzieć :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie szukam idealnego rozświetlacza! Chętnie przetestuję :)

    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda na bardzo dobry!
    Jego forma jest bardzo ładna :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie używałam rozświetlacz.
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  28. zdecydowanie moje serce skradl ten rozswietlacz, cudownie prezentuje sie na skorze!


    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudo! Rewelacyjny produkt!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW!! Świetny!! I dobrze się ze wszystkim komponuje ;))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne produkty i piękne zdjęcia!

    Zapraszam na bloga, dopiero zaczynam swoją przygodę :)
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo jestem ciekawa tego rozświetlacza ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny rozświetlacz, piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia są perfekcyjne! Uwielbiam te kolory i estetykę! :) Na dodatek te okulary, które tak długo za mną chodzą. <3

    OdpowiedzUsuń
  36. O jejku, ale cudeńko! Uwielbiam rozświetlacze i chyba pomyślę nad zakupem tego :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/06/grecja-wochy-teraz.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam naprawde duzo rozswietlaczy i zgadzam sie, rozswietlaczy nigdy za wiele! Super zdjecia, pieknie wszytko dobrałaś kolorystycznie :) wyglada bardzo estetycznie. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale różowo i słodko fajne kolorki.> obserwujemy ?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja lubię złote ;). Piękne zdjęcia :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio zaopatrzyłam się w nowy róż i rozświetlacz tom forda☺

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są bardzo mile widziane.
Czytam wszystkie i staram się odwdzięczać za każdy z osobna.
Dziękuję za obserwacje ♥