Bourjois healthy mix | nowa wersja

by - kwietnia 28, 2017

Podkład Bourjois healthy mix jest ze mną od dawien dawna. Mam już za sobą 2 wersje tego produktu, a w tym roku formuła została ponownie ulepszona. Czy sprawdza się równie dobrze? Zapraszam do poznania mojej opinii na jego temat ;)

Kiedy tylko zobaczyłam, że na cocolicie jest już w sprzedaży nowa wersja tego podkładu, natychmiast wrzuciłam do koszyka odcień 51 light vanilla. Jest bardzo jasny, wpada w beż i ładnie stapia się ze skórą. Jeżeli chodzi o wykończenie, to w tej kwestii raczej nic się nie zmieniło - nadal jest bardzo delikatny i daje lekkie krycie. Mam wrażenie, że zapach jest nieco inny - co nie oznacza, że jest on gorszy; dalej są wyczuwalne owoce. Podkład ma za zadanie ożywiać twarz i zapewniać efekt cery pełnej blasku. Ma bardzo delikatną formułę; jest idealnym produktem na co dzień, który nie obciąża skóry. Jestem pod wrażeniem trwałości, bo po dobrym przypudrowaniu trzyma się cały dzień i po kilku godzinach wygląda naprawdę ładnie. Jestem posiadaczką suchej skóry, a ten produkt jej nie wysusza ani w żaden sposób nie zapycha. Myślałam, że poprzednia wersja to podkład idealny z kategorii średnio kryjących, ale jestem zmuszona zmienić zdanie ;) Nowa formuła jeszcze bardziej przypadła mi do gustu i jestem pewna, że na tej jednej buteleczce się nie skończy. Cena: 44,90zł. 
Która z Was też jest zakochana w tym podkładzie?

Może Ci się spodobać:

74 komentarzy

  1. Nie używałam tego podkładu, ale widzę, że muszę spróbować, bo bardzo go zachwalasz :D Myślę, że na lato przydałoby mi się coś właśnie lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go uwielbiam! Na promocjach w Rossmannie zrobiłam niezły zapas :D nie jest za ciężki, jak dla mnie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie bawiłam się podkładami bo tego nie potrzebuje. Ale jak będę jakiegoś szukać to chyba zdecyduje się na ten :) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ja się zakocham. Moja jasna cera może będzie dla niego idealna. Muszę poszukać w drogerii tego odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie używałam tego podkładu, ale jak będę mieć okazję to chętnie go kupie.
    Dopiero nabyłam inny na przecenie w rossmannie więc raczej nie prędko sięgnę po niego :/
    Świetna recenzja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go nie dawno i przerazilo mnie male krycie ale chyba musze sie do niego przyzwyczaić ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Możliwe że kiedyś przetestuje ten podkład i wyrobię sobie jakieś swoje zdanie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnych kosmetyków z tej firmy, ale ciekawią mnie od dłuższego czasu, chociaż głównie produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rownież mam ten podkład i jest świetny sprawdza sie super! Zapach ma naprawde przyjemny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jego inne wersje, ale teraz kupiłam coś zupełnie innego i chyba zostanie on moim ulubionym, bo też mam inna cerę która w sumie pochłania te podkłady i po godzinie podkładu juz nie mam xD A ten teraz utrzymuję się praktycznie cały dzień :)
    Aczkolwiek te też są super! I muszę jeszcze wypróbować ten co masz ty :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego podkładu, ale na prawdę świetne ma opinie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten podkład :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam go do testowania, jestem ciekawa :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiałam się nad jego zakupem. Ostatecznie zrezygnowałam z powodu braku odcienia idealnego dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie niestety nie przypasował :( Miałam tą starszą wersję i okazało się, że mnie zapycha.
    Pogrzebałam trochę w necie bo byłam bardzo zdziwiona, że jak to taki lekki podkład mógł mnie zapchać i okazało się że to możliwe :(

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze tego podkładu, póki co zachwycam się moim kremem CC :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkład to jedyny kosmetyk do malijażu jakiego używam! Bardzo ładny odcień podkładu wybrałaś.
    http://www.altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten podkład. Miałam poprzednią wersje i teraz nabyłam na promocji tą. Nie zauważyłam żadnej różnicy dalej jest mega kryjący i lekki. Ja mam odcień 54 :D troszkę ciemniejszy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny wpis, słyszałam dużo pozytywnych zdań o tym podkładzie, ale mam suchą skórę i nie wiedziałam jak się sprawdzi, więc mnie zachęciłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo dobrych słów słyszałam o tym podkładzie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopiero zaczynam swoją przygodę z tym podkładem i dla mnie ma trochę słabe krycie, dlatego mieszam go z innym :) Ale po za tym wszystko na plus!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na razie próbuję "wykończyć" choć jeden podkład! Ale Healthy Mix ciągle siedzi mi w głowie, na lato byłby świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten podkład, szkoda tylko że rzadko jest dostępny najjaśniejszy kolor :(
    Ale takie już są uroki jasne cery :D

    Zapraszam: http://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam wiele dobrego o podkładach z bourjois, jednakże sama ostaje się przy eveline ;)
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/04/back-to-black.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kupiłam swój na przecenach aka bitwach w rossmannie i jestem z niego bardzo zadowolona. Faktycznie zakochałam się w nim jest świetny ♥
    mdenkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super, że Ci się sprawdził :) u mnie niestety daje za słabe krycie, ale jak już uporam się z bliznami- na pewno po niego sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze go nie używałam, ale koniecznie muszę spróbować! :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja siostra kupiła go na tej promocji i bardzo poleca :D

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawdę mówiąc nigdy nie miałam tego podkładu. Muszę pomyśleć nad kupnem nowego, ponieważ obecny z Rimmel'a, strasznie wysusza mi skórę :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoro tak dobra opinia, to myślę, że podkład warty swojej ceny :) Muszę kiedyś przetestować!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie używałam jeszcze podkładu z tej firmy, w sumie cena nie jest aż tak wygórowana więc muszę wypróbować :)
    Zaproponowałaś wspólną obserwację więc zaobserwowałam
    Pozdrawiam
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Już słyszałam o tym podkładzie. Jest podobno bardzo dobry.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie to dziwne ale nigdy nie miałam z nim do czynienia. Jednak słyszałam, że nowa wersja jest gorsza od starej. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie miałam tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Już dużo razy słyszę wiele pozytywnych opinii na temat tego podkładu :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie myślę nad zakupem tego podkładu jednak myślę nad odcieniem i nie mogę się zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zastanawiałam się niedawno nad tym podkładem :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    BLOG

    - INSTAGRAM

    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przetestować, jeszcze nigdy nie miałam :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupiłam go ostatnio na promocjach w rossmannie. Wcześniej używałam tylko kremów bb i cc. Jest gigantyczna różnica! Ten podkład to prawdziwe cudo ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie używałam tego podkładu, ale skoro tobie się sprawdził i go polecasz to muszę wypróbować. Pozdrawiam i obserwuję :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam w planach zakuo tego podkładu, ale nie mogę zdecydować się na odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niestety mam tłustą skórę, więc ciekawe czy sprawdził by się równie dobrze jak na twojej suchej..

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie używałam go, ale może wypróbuje :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny blog, czysty, przejrzysty lubię, a co do podkładu jeszcze nie miałam ale dużo osób go poleca chyba najwyższa pora przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię ten podkład w okresie wiosennym i letnim :) mam jeszcze zapas starej wersji, ale bede musiała tez zaopatrzyć sie w nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie używałam jeszcze tego podkładu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety na moją bardzo jasną cerę ten podkład byłby za jasny, a szkoda.

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  48. Planuję go zakupić :) Będę musiała zamówić, bo w drogerii jest bardzo drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używałam ale wygląda być fajny :)
    Jestem u ciebie pierwszy raz i od razu mi się tutaj spodobało wiec jak najbardziej jestem twoim obserwatorem i liczę ,że u mnie też Ci się spodoba
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Dosłownie każdy zachwyca się tym podkładem, a ja nadal jeszcze go nie testowałam. Nie wiem jakoś nie mogę się do niego przekona, ale może się wreszcie skuszę. Na razie tylko muszę wykończyć mój ukochany z Evelline

    OdpowiedzUsuń
  51. ja nie używam zbytnio podkładów, a jak już używam to tylko swojego faworyta :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie miałam tego podkładu ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie używałam go :D Z pewnością spróbuję :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam firme Burjois a ta kolekcj helthy mix jest swietna xx

    KLIK FAIMFASHION.COM

    OdpowiedzUsuń
  55. Wiele osób bardzo poleca ten podkład i sama chciałabym go przetestować, ale niestety nawet najjaśniejszy(tak mi sie wydaje) odcień jest dla mnie za ciemny. Może kiedyś opalę się na tyle by go wypróbować :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/co-kupiam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja bardzo chętnie wypróbuje, nie słyszałam o nim wcześniej, a wciąż szukam swojego ideału.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo podoba mi się to minimalistyczne opakowanie podkładu, pięknie się prezentuje. ;) ale ja na razie mam swój ulubiony i zmieniać go nie zamierzam, aczkolwiek firma bardzo dobra, cenię ją mocno za matowe pomadki. ;)
    pozdrawiam serdecznie,
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Słyszałam o tym podkładzie bardzo dużo pozytywnych opinii. Chyba niedługo sama się na niego zdecyduję :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Słyszałam naprawdę wiele pozytywnych opinii na temat tego podkładu i coraz bardziej skłaniam się do jego kupna. Wydaje mi się, że jego konsystencja by mi odpowiadała.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. wrzuc post o tatuazu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie obiecuje! Nie wyrobilam sie ze zdjeciami, dlatego najpierw wrzucilam ten :D

      Usuń
  61. Ciekawa jestem tej nowej wersji, jeszcze jej nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Osobiście nie używam tego podkładu, ale ostatnio będąc na przecenach w Rossmanie, słyszałam że większość kobiet która chciała skorzystać z przecen nieustannie prosiła ekspedientki o odpowiedni odcień dla siebie. Szczerze przyznam że zostałam nieco zachęcona do jego zakupu!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja szczerze powiedziawszy nie jestem fanką tych podkładów i innych z bourjois :( bardzo się utleniają

    OdpowiedzUsuń
  64. Nigdy nie używałam ale wygląda ekstra

    YouTube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja stawiam na kremy BB I CC.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeszcze nie słyszałam złych opinii na temat tego podkładu, koniecznie muszę wypróbować!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  67. Kupiłam, ale nie używam póki co, bo wydaje mi sie, że ciemnieje na twarzy. Czekam o lata :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są bardzo mile widziane.
Czytam wszystkie i staram się odwdzięczać za każdy z osobna.
Dziękuję za obserwacje ♥