Catrice all matt plus

by - marca 12, 2017

Jeżeli widziałyście mój filmik z zakupami na kanale (klik), to wiecie, że poszalałam z podkładami. Dziś przychodzę z recenzją jednego z nich - Catrice all matt plus. Wybrałam najjaśniejszy odcień 010 light beige, bo słyszałam, że ciemnieje na twarzy. Bardzo przyjemnie współpracuje z gąbką i równomiernie rozprowadza się na skórze. Jest dosyć gęsty i ma kremową konsystencję. Aplikator w formie pompki sprawdza się naprawdę dobrze - jestem w stanie zapanować nad ilością produktu. Na dobrze nawilżonej i przygotowanej pod makijaż twarzy wygląda świetnie. Jest leciutki i nie czuć go na skórze. Producent obiecuje matowe wykończenie, a ja raczej powiedziałabym, że jest ono lekko satynowe. Nie przeszkadza mi to, bo po przypudrowaniu buzi, efekt jest zadowalający. Jego krycie nie należy do najmocniejszych, ale z drobnymi zaczerwienieniami i wyrównaniem kolorytu radzi sobie super. Zauważyłam natomiast, że podkład nie jest zbyt trwały - już po 3 godzinach wymaga poprawek. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, gdyż producent obiecuje aż 18 godzinną trwałość. Mimo wszystko polecam ten produkt, bo ma piękny odcień i wygląda bardzo ładnie na buzi. Cena: 26,99zł.

Może Ci się spodobać:

0 komentarzy

Komentarze są bardzo mile widziane.
Czytam wszystkie i staram się odwdzięczać za każdy z osobna.
Dziękuję za obserwacje ♥