DIY: lovely workplace

by - października 20, 2015

Niedawno wpadłam na pomysł, żeby nieco 'podrasować' swoje miejsce pracy. Biurko to element naszego pokoju, w którym spędzamy sporo czasu na odrabianie lekcji, ale i nie tylko. Powinno nam to wszystko sprawiać przyjemność. A, żeby tak było, należy zadbać o to, żeby wyglądało to estetycznie. Remont mojego pokoju odbył się już rok temu, jednak po prostu nie miałam pomysłu ani planu, żeby przygotować biurko do takiego stanu jak na poniższych zdjęciach. W końcu po wielkim nacisku Grześka udało nam się. Muszę Wam powiedzieć, że to świetna zabawa, a w efekcie końcowym niesamowita satysfakcja z wykonanej pracy. Dziś mam dla Was takie proste DIY, gdzie inspiracją dla mnie była Fiki ;) Jeżeli macie wolne miejsce nad biurkiem, a chcecie je w jakiś sposób zagospodarować, to będzie to idealna propozycja! Jedyne czego potrzebujecie to starej 'półki' (w moim przypadku jest to drewniane opakowanie po winie), białej farby, pędzla i czegoś do przykręcenia całości. Mogą to być kołki i wkręty, albo jakieś stabilniejsze śruby. Nie polecam przyklejać całej 'konstrukcji', bo może Wam się to nie udać - mi spadła 2 razy, zanim porządnie ją przymocowałam. Teraz wszystko jest stabilne, ładnie wygląda i mogę na niej postawić co tylko chcę. Tuż obok powiesiłam sobie tablicę korkową, na której trzymam plan lekcji i przypominajki o sprawdzianach. Na ścianie stworzyłam coś na wzór tumblra; miejsce inspiracji. Mnie efekt bardzo się podoba i teraz z ogromną przyjemnością robię zadania domowe ;) W prawym rogu biurka postawiłam tacę śniadaniową, którą dorwałam w pepco za niecałe 20zł! Dodaje takiego uroku i dziewczęcości. Do tego miseczka i mój ulubiony kubek, ramka z różą, którą zrobił dla mnie chłopak już dawno temu i całość gotowa. Podoba Wam się taka urozmaicona wersja, czy jednak stawiacie na prostotę w formie ograniczenia się do lampki? ;)

Może Ci się spodobać:

73 komentarzy

  1. Bardzo ładnie wygląda ta przestrzeń wokół Twojego biurka :) Tacka super ale najbardziej podoba mi się ta półka DIY, naprawdę fajny i elegancki efekt.

    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jak teraz wygląda Twoje miejsce pracy. Nie jest nudno, ale też nie ma przesady. Super. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, ja jak na razie nie ma biurka w pokoju ale staram się jakieś znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia. też mam te świeczkę truskawkową :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to wszystko uroczo wygląda. Nie dziwię sie, że aż masz ochotę tam siedzieć i się uczyć. Moje biurko stoi centralnie przy ścianie, gdzie jest okno, więc nie bardzo mogę poszaleć. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie prezentuje się taka półeczka. Sama w sumie mam ochotę zrobić coś z moim pokojem, bo puste ściany tylko odstraszają, a syf na biurku jest tak duży, że aż odechciewa się przy nim siedzieć. :/

    http://zkubkiem-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie! ;) W takim miejscu aż chce się pracować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne inspiracje i DIY ♥ Masz super kolor ścian, właśnie takich" gadżetów" do pokoju szukałam, aby go trochę zrobić swoim zakątkiem. Wiele dzięki, zostaję na dłużej, dziękuję serdecznie za zajrzenie u mnie, to znaczy dla mnie wiele ♥ i miło, jeśli też zostaniesz u mnie na zawsze i jeden dzień dłużej. :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne DIY :) Ślicznie wygląda i cieszy oko gdy na biurku czeka sterta książek i zeszytów, które domagają się aby je otworzyć.. :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły na DIY! gdybym miala chociaż trochę talentu, na pewno bym się tym pobawiła ;> pozostaje jedynie podziwianie..
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zmiany <3
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. It was so nice idea! So beautiful work!

    Please visit my fashion blog too – http://www.tailerofstyle.com will glad to see you and will wait!)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wygląda! Aż żałuję, że nie mam pokoju urządzonego w takim stylu... fajny pomysł z wykorzystaniem starego mebelka, a świetnie w tym wszystkim wyglądają zdjęcia *-*

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wyszło! A ściana z inspiracjami to na prawdę super pomysł c;
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczo wygląda, możliwe nawet ze chcialoby mi się uczyć przy takim biurku haha :D/K

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne diy! Bardzo ładnie ozdobiłaś swój pokój <3
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, efekt końcowy cudowny! A do tego świadomość, że samemu się tego dokonało!
    Super pomysł-muszę poszukać jakiegoś opakowania od wina drewnianego haha
    Ta ściana ze zdjęciami świetna:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł ze zdjeciami ciekawie sie prezentują :) i Fajny kubko/słoiczek idk jak to sie nazywa :D
    Zaprasza do siebie :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ci to wszyło ;)
    Świeczki zapachowe *_*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrażeniem !!!

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super!! Pięknie! Super wszystko zrobiłaś, i bardzo mnie zainspirowałaś. Ja też mam taką tumblerową ścianę nad łożkiem :)
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne DIY, mnie niedługo czeka przeprowadzka, więc pewnie wykorzystam pomysł! :)
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie to wygląda! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny i łatwy pomysł na DIY
    Prześliczny pokój i dekoracje.
    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post! może wykorzystam kiedyś u siebie w pokoju ;)
    obserwuje i zapraszam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny pomysl, uwielbiam swieczki ;)

    mixersis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne DIY :D Genialna sprawa na zagospodarowanie wolnej przestrzeni :3 Niestety ja mam biurko z szafkami u góry i nawet jakbym chciała do bym nie mogła sobie takie czegoś sprawić :/ Mam pytanie, czym przymocowałaś zdjęcia do ściany?:3
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnymi tasiemkami do fotografii ;) dostaniesz je w kazdym sklepie plastycznym.

      Usuń
  28. Jejku, mega to wszystko wygląda.
    Taka półka na świeczki jest świetna!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna półka.. ja to bym musiała cały dom wyremontowac, ale z pewnoscia lepiej by mis ie pracowalo w takim miejscu.. nie boisz sie ze na takiej bialej polce kurz bedzie bardzo widoczny>? czy jestes czyscioszkiem i bardzo czesto przecierasz szafki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej staram się to regularnie przecierać, że żeby się to rzucało w oczy? Niezbyt ;)

      Usuń
  30. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow swietnie to wygląda :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kącik :) Bardzo ładne, inspiracyjne zdjęcia na ścianie :)
    Obserwuję :)

    Zapraszam do mnie. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Wowowowo super pościk!
    Bardzo mi się podoba te blog!
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny pomysl by pomaalowac stara polke, ja kiedys kupilam w sklepie z uzywanymi meblami lustro i tez je na bialo pomalowalam i teraz mi pasuje do pokoju! :) Ale miejsce do pracy/nauki masz przeswietne, siwy kolor sciany widze podoba mi sie ten odcien <3

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny kolor pokoju i ten diy udal Ci sie wyszlo znakomicie <3
    Co mnie dziwi jestesmy z tego samego miasta a ja Cie jeszcze nie poznalam pozdrawiam :*
    http://vicky-vicky00.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam posty DIY! Piękne zdjęcia <3 Dużo masz świeczek :D

    Zapraszam na nowy post!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie zrobiłaś to ! *o* Ja niedługo też będę mieć remont i właśnie szukam jakichś inspiracji, pomysłów na pokój. U ciebie trochę znalazłam :) Barodzo fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezłe ci wyszło
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny post i pomysł na półkę. Ja bym jednak nie mogła mieć tych zdjęć na ścianie. Kiedy się uczę muszę mieć porządek na ścianach i bałagan na biurku, żeby wszystko mieć pod ręką. Takie głupie zboczenie :)
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  40. te zdjęcia mega fajnie wyglądają . Też chciałam takie na ścianie tyko że ściany mi żal ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia i super pomysł :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie przerobiłaś ten "kącik" :) Szczególnie spodobały mi się fotografie :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale to jest przepiękne sam kiedyś zrobie podobne tylko jak znajdę na to czas ;)
    Pozdrawiam
    Obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne kolory. Wszystko jest takie... tumblerowe! (Haha xD)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful work Sara!!! Your corner is really nice and you re very creative!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniały efekt, ślicznie Ci to wyszło, te inspiracje to genialny pomysł.
    Jeśli możesz to kliknij proszę w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny wpis ! ;-) zapraszam do mnie jestem nowa. ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne ozdoby :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepięknie tu :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny pomysł na diy! Masz piękny pokój. Obs/obs?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Przecudownie się to teraz wszystko prezentuje! Świetny pomysł :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie się prezentuje :)

    Blog z TEMATYCZNYMI sesjami zdjęciowymi, charakteryzacja, pełny look i zdjęcia fantasty.
    Najnowszy post-ZOMBIE
    http://stylbycia.blogspot.com/2015/10/glamour-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zdjecia i piękne dekoracje!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/10/confident.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak pięknie! <3 Jestem zakochana! <3

    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jezu! Jeżeli cały pokój masz w podobnym stylu - szczerze zazdroszczę! Wszystko takie dopasowane - idealne! U mnie remont odbył się w te wakacje, ale nie wymieniałam zbyt dużo. Jedynie zmiana koloru ścian i przestawienie kilku mebelków. Osobiście się zgadzam, że gdy biurko nie kojarzy się nam z niczym przyjemnym - trzeba to zmienić - NATYCHMIAST!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne diy, wspaniale to wygląda! Może też sobie zafunduję taką półeczkę ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Super notka :D
    Zapraszam na mojego bloga (nowa notka) blooondyna.blogspot.com
    mile widziane komentarze i obserwacja :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Super Ci to wyszło :D Zapraszam na świątecznego bloga!
    http://saswieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładnie wyszło , super efekt :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześlicznie to wyglada:) Obserwuje i zapraszam do mnie http://fivenightsin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są bardzo mile widziane.
Czytam wszystkie i staram się odwdzięczać za każdy z osobna.
Dziękuję za obserwacje ♥